Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Зінченко В. О. Освітній моніторинг як складова ефективного управління якістю освіти / В. О. Зінченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 134-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_21 Розглянуто загальнонаукову сутність моніторингу, визначено його роль в управлінні. На підставі аналізу різних підходів науковців установлено сутність освітнього моніторингу як ефективного засобу управління якістю освіти.Рассмотрена общенаучная сущность мониторинга, определена его роль в управлении. На основании анализа разных подходов ученых определена сущность образовательного мониторинга как эффективного средства управления качеством образования.The article considers scientific essence of monitoring, its role in a management. On the basis of analysis of different scientists approaches essence of the educational monitoring is defined as an effective method of education management quality. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зінченко В. О. Освітній моніторинг як складова ефективного управління якістю освіти / В. О. Зінченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 134-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |