Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Лазарєва Т. А. 
Моделювання змісту креативного навчання з харчових продуктів у підготовці інженерів-технологів / Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 97-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_16
Розглянуто сучасні тенденції розвитку харчової галузі в напряму вдосконалення та розширення асортименту харчової продукції. Зазначено, що у процесі професійної підготовки фахівців-науковців, здатних розробляти рецептуру та технології харчової продукції, більше уваги слід приділяти змісту креативного навчання. Визначено, що зміст такого навчання повинен бути прогностичним та динамічним. Запропоновано процес моделювання змісту креативного навчання з харчової продукції за допомогою тривимірних моделей.Рассмотрены современные тенденции развития пищевой отрасли по усовершенствованию и расширению ассортимента пищевой продукции. Указано, что в процессе профессиональной подготовки специалистов-ученых, способных разрабатывать рецептуры и технологии пищевой продукции, необходимо больше внимания уделять содержанию креативного обучения. Определено, что содержание такого обучения должно быть прогнозируемым и динамичным. Рассмотрен процесс моделирования содержания креативного обучения пищевым продуктам при помощи трехмерных моделей.The article considers modern trends in the food industry with goal to improve and expand the range of food products. There is good evidence that for the effective process of professional training future specialists, who will be able to develop recipesand food technology teachers should pay more attention to the creative content of training. It was determined that the content of such training should be predictable and dynamic. This article describes the process of modeling the content of creative learning in the discipline “provision” with three-dimensional models.
  Повний текст PDF - 402.947 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лазарєва Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лазарєва Т. А. Моделювання змісту креативного навчання з харчових продуктів у підготовці інженерів-технологів / Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 97-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського