Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Колбіна Т. В. Концептуальні засади системного педагогічного дослідження формування у студентів ВНЗ досвіду міжкультурної комунікації / Т. В. Колбіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_4 Розроблено концептуальну модель формування у студентів досвіду міжкультурної комунікації, яка є інваріантною для підготовки фахівців будь-якого профілю. Доведено, що модель відтворює логіку здійснення системного наукового дослідження.Разработана концептуальная модель формирования у студентов опыта межкультурной коммуникации, которая является инвариантной для подготовки специалистов любого профиля. Доказано, что модель отображает логику выполнения системного научного исследования.There has been developed a conceptual model of forming in student the experience of cross-cultural communication with is invariant while training specialists of any field of activities. It proves that the model represents the logic of carrying out systems scientific research. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Колбіна Т. В. Концептуальні засади системного педагогічного дослідження формування у студентів ВНЗ досвіду міжкультурної комунікації / Т. В. Колбіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |