Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Колбіна Т. В. 
Концептуальні засади системного педагогічного дослідження формування у студентів ВНЗ досвіду міжкультурної комунікації / Т. В. Колбіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_4
Розроблено концептуальну модель формування у студентів досвіду міжкультурної комунікації, яка є інваріантною для підготовки фахівців будь-якого профілю. Доведено, що модель відтворює логіку здійснення системного наукового дослідження.Разработана концептуальная модель формирования у студентов опыта межкультурной коммуникации, которая является инвариантной для подготовки специалистов любого профиля. Доказано, что модель отображает логику выполнения системного научного исследования.There has been developed a conceptual model of forming in student the experience of cross-cultural communication with is invariant while training specialists of any field of activities. It proves that the model represents the logic of carrying out systems scientific research.
  Повний текст PDF - 329.804 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Колбіна Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Колбіна Т. В. Концептуальні засади системного педагогічного дослідження формування у студентів ВНЗ досвіду міжкультурної комунікації / Т. В. Колбіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського