Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Бондаренко С. В. Формування професійних інтересів у студентів під час виробничої практики / С. В. Бондаренко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 261-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_39 Розкрито виховний потенціал виробничої практики, педагогічні умови її організації, необхідні професійні та моральні якості майбутніх фахівців. Визначено основні напрями педагогічної діяльності, до яких відносяться: професійний ідеал, професійне мислення, морально-вольові професійні якості.Раскрыт воспитательный потенциал производственной практики, педагогические условия ее организации, необходимые профессиональные и моральные качества будущих специалистов. Определены основные направления педагогической деятельности, к которым относятся: профессиональный идеал, профессиональное мышление, морально-волевые профессиональные качества.The article deals with the educational potential of practical training, pedagogical conditions of its organization, the necessary professional and moral qualities of future specialists. The basic directions of pedagogical activities are defined among them: professional ideal, professional thought, morally-volitional professional qualities. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бондаренко С. В. Формування професійних інтересів у студентів під час виробничої практики / С. В. Бондаренко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 261-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_39.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |