Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Олійник Ю. С. 
Аналіз існуючих методик навчання та тестування знань майбутніх інженерів-електроенергетиків / Ю. С. Олійник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 199-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_31
Розглянуто основні методики тестування знань із дисципліни «Електромагнітні перехідні процеси». Аналіз означених методик навчання показав, що контроль одержаних знань носить переважно фрагментарний та несистемний характер. Основні недоліки полягають у відсутності системи послідовного тестування знань згідно з вимогами ДСТВО на ОО, ПА, ПС рівнях засвоєння навчального матеріалу; у неналежному рівні реалізації діагностувальної та навчальної функцій усіх навчальних елементів; у неповному забезпеченні перевірки логічних зв’язків між навчальними елементами.Рассмотрены основные методики тестирования знаний по дисциплине «Электромагнитные переходные процессы». Анализ указанных методик учебы показал, что контроль полученных знаний носит преимущественно фрагментарный и несистемный характер. Основные недостатки заключаются в отсутствии системы последовательного тестирования знаний согласно требованиям ДСТВО на ОО, ПА, ПС уровнях усвоения учебного материала; в недостаточном уровне реализации диагностирующей и обучающей функций всех учебных элементов; в неполном обеспечении проверки логических связей между учебными элементами.The basic methods of testing knowledge are considered in the discipline «Electromagnetic transient Processes». The analysis of the mentioned methods of teaching that control of the knowledge received has a mainly fragmental and nonsystemic character. The basic drawbacks consist in the absence of the system of the consistent testing of knowledge according to the requirements of DSTVO at the acquainting orientation, concept-analytical, productively synthetic levels of mastering educational material; inthe improper level of realization of diagnostic and educational functions of all educational elements; in the incomplete providing of verification of logical connections between educational elements.
  Повний текст PDF - 411.178 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Олійник Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Олійник Ю. С. Аналіз існуючих методик навчання та тестування знань майбутніх інженерів-електроенергетиків / Ю. С. Олійник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 199-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_31.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського