Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Білєр О. С. 
Упровадження дидактичних бінарних проектів для навчання комп’ютерних технічних засобів майбутніх учителів / О. С. Білєр // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 158-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_25
Обгрунтовано доцільність використання методу проектів для навчання студентів педагогічного ВНЗ основ комп’ютерних технічних засобів навчання. Розроблено теоретичні основи методики навчання комп’ютерних технічних засобів шляхом створення та реалізації дидактичних бінарних проектів у програмі Notebook.Обоснована целесообразность использования метода проектов для обучения студентов педагогического ВУЗ основам компьютерных технических средств обучения. Разработаны теоретические основы методики обучения компьютерным техническим средствам путем создания и реализации дидактических бинарных проектов в программе Notebook.In the authors substantiate the expediency of using the method of projects for students of pedagogical university the basics of computer hardware training; developed the theoretical basis for teaching methods of computer hardware through the creation and implementation of didactic binary projects in the program Notebook.
  Повний текст PDF - 413.037 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Білєр О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Білєр О. С. Упровадження дидактичних бінарних проектів для навчання комп’ютерних технічних засобів майбутніх учителів / О. С. Білєр // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 158-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського