Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Притуленко І. В. 
Суть і структура дидактичного моделювання змісту навчання студентів педагогічного ВНЗ / І. В. Притуленко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_14
Проаналізовано необхідність використання дидактичного моделювання змісту навчання студентів педагогічного ВНЗ. Визначено суть, завдання та підходи до дидактичного моделювання змісту навчання майбутніх фахівців у галузі педагогіки.Проанализирована необходимость использования дидактического моделирования содержания обучения студентов педагогического ВУЗ. Определены суть, задачи и подходы к дидактическому моделированию содержания обучения будущих специалистов в области педагогики.In the article explores the need for didactic content modeling study students in Pedagogical University, defined the nature, range of tasks and didactic approaches to modeling the content of training for professionals in the field of pedagogy.
  Повний текст PDF - 386.841 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Притуленко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Притуленко І. В. Суть і структура дидактичного моделювання змісту навчання студентів педагогічного ВНЗ / І. В. Притуленко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського