Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Мостова Л. М. Дидактичні умови реалізації наступності змісту практичної підготовки фахівців із харчових технологій / Л. М. Мостова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_12 Висвітлено досвід застосування наступності як форми забезпечення інтеграції знань із практичної підготовки фахівців з харчових технологій. Розглянуто дидактичні умови реалізації наступності змісту практичної підготовки студентів різних освітньо-кваліфікаційних рівнів.Освещен опыт использования преемственности как формы, обеспечивающей интеграцию знаний при практической подготовке специалистов пищевых технологий. Рассмотрены дидактические условия реализации преемственности содержания практической подготовки студентов разных образовательно-квалификационных уровней.In experience of using the succession as a form providing integration of knowledge by practical training food technology specialists. The didactic terms are considered of realizing the succession of practical training contents for students of different educational qualificational levels. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мостова Л. М. Дидактичні умови реалізації наступності змісту практичної підготовки фахівців із харчових технологій / Л. М. Мостова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |