Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Елина Т. А. Интегро-дифференционное формирование содержания технических дисциплин / Т. А. Елина // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_6 Рассмотрен интегро-дифференционный подход при структурировании учебного материала технических дисциплин и осуществлении межпредметных связей. Осуществлен анализ взаимосвязи признаковой интеграции и двухкоординатной дифференциации, построены соответствующие модели. Предложен алгоритм интегро-дифференционного структурирования содержания учебной дисциплины.Розглянуто інтегро-диференційний підхід при структуруванні навчального матеріалу технічних дисциплін та реалізації міжпредметних зв’язків. Здійснено аналіз взаємозв’язку ознакової інтеграції та двокоординатної диференціації, побудовано відповідні моделі. Запропоновано алгоритм інтегро-диференційного структурування змісту навчальної дисципліни.The article deals with the integration differentiation approach while structurizing the teaching material for technical disciplines and realizing inter-discipline links. The analysis has been made of the interconnection between the feature integrationand the two-coordinate differentiation, the corresponding models have been built. An algorithm has been suggested of the integration differentiation structurizing the teaching discipline contents. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Елина Т. А. Интегро-дифференционное формирование содержания технических дисциплин / Т. А. Елина // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |