Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Порохня Л. А. Особливості психолого-педагогічного аналізу конфліктної ситуації / Л. А. Порохня // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 246-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_39 На основі теоретичного аналізу наукової літератури розкрито значення психолого-педагогічного аналізу у формуванні готовності майбутнього вчителя до запобігання та вирішення конфліктних ситуацій в учнівському середовищі. Проаналізовано шляхи вирішення конфліктної ситуації в освітньому процесі.На основе теоретического анализа научной литературы раскрыто содержание психолого-педагогического анализа в формировании готовности будущего учителя в предупреждении и разрешении конфликтных ситуаций среди учащихся. Проанализированы пути решения конфликтной ситуации в образовательном процессе.On the basis of the theoretical analysis of the scientific literature the content of the psychological-pedagogical analysis in forming future teacher’ readiness to prevent and solve conflict situations shown in the article. Ways of settling conflict situations in the teaching process are analysed. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Порохня Л. А. Особливості психолого-педагогічного аналізу конфліктної ситуації / Л. А. Порохня // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 246-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_39.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |