Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Дмитренко Т. О. 
Аспектний аналіз процесу пізнання педагогічних об’єктів / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_3
Розглянуто основні теоретичні результати дослідження процесу пізнання педагогічних об’єктів через застосування системного, культурологічного, кібернетичного підходів тощо. Пізнання розглянуто як багатовимірний об’єкт, сукупність процесів мислення, інтерпретації та дії з досягнення мети.Рассмотрены основные теоретические результаты исследования процесса познания педагогических объектов с использованием системного, культурологического, кибернетического подходов и др. Познание рассмотрено как многомерный объект, совокупность процессов мышления, интерпретации и действия по достижению цели.The article examines the main theoretical results of investigating the process of cognition of objects with the use of a systems, culturological, cybernatic approaches, etc. The knowledge is considered as a multidimensional object, a set of processes empathy, thinking, interpretations and actions to achieve goals.
  Повний текст PDF - 322.216 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дмитренко Т.
  • Яресько К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дмитренко Т. О. Аспектний аналіз процесу пізнання педагогічних об’єктів / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського