Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Канівець М. В. Використання модульно-рейтингової системи навчання при вивченні курсу "Основи психології та педагогіки" / М. В. Канівець // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_26 Висвітлено досвід використання модульно-рейтингової системи навчання під час вивчення курсу "Основи психології і педагогіки" в НТУ "ХПІ". Розкриті поняття "модуль" і "рейтинг"; умови впровадження модульно-рейтингової системи навчання. Обгрунтовано переваги використання цієї системи навчання для студентів і викладачів.Освещен опыт использования модульно-рейтинговой системы обучения при изучении курса «Основы психологии и педагогики» в НТУ «ХПИ». Раскрыты понятия «модуль» и «рейтинг». Выделены условия внедрения модульно-рейтинговой системы обучения. Обоснованы преимущества использования этой системы обучения для студентов и преподавателей.The article describes the experience of using module-rating system while teaching the course “Fundamentals of Psychology and Pedagogics” at NTU “KhPI”. The terms “module” and “rating” are explained. The conditions of implementation of module-rating system are given. The merits of this training system for students and teachers are described. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Канівець М. В. Використання модульно-рейтингової системи навчання при вивченні курсу "Основи психології та педагогіки" / М. В. Канівець // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |