Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Чуєшкова О. В. 
Термінологічна компетентність як обов’язковий складник мовно-професійної культури майбутнього інженера-педагога (на матеріалі економічної термінології) / О. В. Чуєшкова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 255-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_40
Розглянуто одну з головних проблем сучасної професійної освіти – формування термінологічної компетентності як обов’язкового складника мовленнєвої культури фахівців. Частково вирішити цю проблему покликаний курс української мови (за професійним спрямуванням), у контексті якого проаналізовано теоретичні та практичні питання, опрацювання і засвоєння яких підвищить рівень термінологічної культури майбутніх інженерів-педагогів. Запропоновано ввести до навчального плану термінологічний спецкурс, який сприятиме глибшому й грунтовнішому опануванню фахової термінології.Рассмотрена одна из центральных проблем современного профессионального образования – формирование терминологической компетентности как обязательной составляющей речевой культуры специалистов. Частично решить эту проблему призван курс украинского языка (по профессиональному направлению), в контексте которого проанализирован ряд теоретических и практических вопросов, обработка и усвоение которых повысит уровень терминологической культуры будущих инженеров-педагогов. Предложено ввести в учебный план терминологический спецкурс, который будет способствовать более глубокому и основательному овладению специальной терминологией.The article deals with considering one of the central problems of contemporary professional education – formation of a terminological competence as a compulsory component of speech culture of professionals. The course of the Ukrainian language (in professional field) is called upon to partially solve the problem; in the context of which a range of theoretical and practical issues were analyzed, processing and mastering of which will rise the level of the terminological culture of future teacher-engineers. It was suggested to introduce a specialized terminological course to a syllabus, which will favour the deeper and more profound mastering the specialized a professional terminology.
  Повний текст PDF - 322.447 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чуєшкова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чуєшкова О. В. Термінологічна компетентність як обов’язковий складник мовно-професійної культури майбутнього інженера-педагога (на матеріалі економічної термінології) / О. В. Чуєшкова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 255-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_40.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського