Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Штефан Л. В. Педагогічна рефлексія як один із засобів регулювання інноваційної діяльності інженера-педагога / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 198-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_31 Розглянуто особливості формування педагогічної рефлексії інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки. Визначено етапи формування рефлексії, а саме за умов навчально-виховного процесу у ВНЗ та під час педагогічних практик. Запропоновано педагогічний інструментарій для формування рефлексії цих фахівців (карти самооцінки, самоаналізу та інші).Рассмотрены особенности формирования педагогической рефлексии инженеров-педагогов в процессе профессиональной подготовки. Определены этапы формирования рефлексии, а именно в условиях учебно-воспитательного процесса в ВУЗ и во время педагогических практик. Предложен педагогический инструментарий для формирования рефлексии этих специалистов (карты самооценки, самоанализа и другие).Features of formation of a pedagogical reflexion of teacher-engineers in the course of vocational training are considered. Stages of reflexion formation are defined, i.e. in conditions of educational process in a university or during pedagogical practice. Pedagogical instruments is suggested for forming rellection in these specialists (self-evaluation charts, self-analysis charts, etc). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Штефан Л. В. Педагогічна рефлексія як один із засобів регулювання інноваційної діяльності інженера-педагога / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 198-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |