Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Бачієва Л. О. 
Інтеграція педагогічних підходів до проектування методики навчання основам наукових досліджень майбутніх інженерів-педагогів / Л. О. Бачієва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_20
Проаналізовано можливість інтеграції системного та діяльнісно-компетентнісного підходів для визначення ієрархії цілей та відбору змісту навчання основ наукових досліджень студентів інженерно-педагогічних спеціальностей на підставі багаторівневої моделі дослідницьких умінь.Проанализирована возможность интеграции системного и деятельностно-компетентностного подходов при определении иерархии целей и отборе содержания обучения основам научных исследований студентов инженерно-педагогических специальностей на основе многоуровневой модели исследовательских умений.In article analyzes the possibility of integrating a systems and activity-competence approaches while defining the goal hierarchy and choosing contents of teaching students of engineering pedagogical specialities to scientific research bases with the help of a multilevel model of research skills.
  Повний текст PDF - 385.353 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бачієва Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бачієва Л. О. Інтеграція педагогічних підходів до проектування методики навчання основам наукових досліджень майбутніх інженерів-педагогів / Л. О. Бачієва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського