Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Бачієва Л. О. Інтеграція педагогічних підходів до проектування методики навчання основам наукових досліджень майбутніх інженерів-педагогів / Л. О. Бачієва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_20 Проаналізовано можливість інтеграції системного та діяльнісно-компетентнісного підходів для визначення ієрархії цілей та відбору змісту навчання основ наукових досліджень студентів інженерно-педагогічних спеціальностей на підставі багаторівневої моделі дослідницьких умінь.Проанализирована возможность интеграции системного и деятельностно-компетентностного подходов при определении иерархии целей и отборе содержания обучения основам научных исследований студентов инженерно-педагогических специальностей на основе многоуровневой модели исследовательских умений.In article analyzes the possibility of integrating a systems and activity-competence approaches while defining the goal hierarchy and choosing contents of teaching students of engineering pedagogical specialities to scientific research bases with the help of a multilevel model of research skills. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бачієва Л. О. Інтеграція педагогічних підходів до проектування методики навчання основам наукових досліджень майбутніх інженерів-педагогів / Л. О. Бачієва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |