Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Ашеров А. Т. Системный подход к разработке и внедрению модульно-рейтинговой системы организации учебного процесса. Часть 2- инструментальная / А. Т. Ашеров, Г. И. Сажко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 156-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_25 На основе многолетнего опыта авторов по разработке и внедрению модульно-рейтинговой системы (МРС) организации учебного процесса на кафедре информатики и компьютерных технологий УИПА описан и структурирован комплекс проблем, объективно возникающих при внедрении МРС как основы кредитно-модульной системы.На основі багатолітнього досвіду авторів з розробки і впровадження модульно-рейтингової системи (МРС) організації навчального процесу на кафедрі інформатики і комп'ютерних технологій УІПА описано і структуровано комплекс проблем, що об'єктивно виникають у процесі впровадження МРС як основи кредитно-модульної системи.On the basis of long-term experience of authors in development and introduction of the module-rating system of organization of educational process in the department of informatics and computer technologies of UIPA, complex of problems, objectively arising at introduction of module- rating system as a base of the credit-module system is described and structured.На основе многолетнего опыта авторов по разработке и внедрению модульно-рейтинговой системы (МРС) организации учебного процесса на кафедре информатики и компьютерных технологий УИПА описаны методы и результаты решения проблем, объективно возникающих при внедрении МРС как основы кредитно-модульной системы.На основі багаторічного досвіду авторів із розробки і впровадження модульно-рейтингової системи (МРС) організації навчального процесу на кафедрі інформатики і комп'ютерних технологій УІПА, описано методи та результати вирішення проблем, що об'єктивно виникають у ході впровадження МРС як основи кредитно-модульної системи.On the basis of long-term experience of authors in development and implementation of module-rating system of organization of educational process at the Department of Informatics and Computer Technologies of UEPA, methods and results of solving problems, objectively arising while implementing module-rating system as a basis of the credit-module system are described. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ашеров А. Т. Системный подход к разработке и внедрению модульно-рейтинговой системы организации учебного процесса. Часть 2- инструментальная / А. Т. Ашеров, Г. И. Сажко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 156-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |