Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Олійник Ю. С. 
Основні правила складання якісних тестів для подальшого контролю знань студентів при вивченні дисциплін електроенергетичного профілю / Ю. С. Олійник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 145-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_23
Розглянуто основні правила складання тестових питань для подальшої перевірки здобутих у процесі навчання знань студентів електроенергетичних дисциплін. Процес контролю повинен бути якісним та об’єктивним, саме з цією метою обрано такий метод перевірки знань студентів, як комп’ютерне тестування. Тестування складається з тестових питань, що є початковим та одним з найважливіших етапів підготовки до майбутнього тестування. Для складання якісних тестових питань слід дотримуватися основних правил, які повинні бути враховані під час складання будь-яких тестів. Кожна дисципліна, безумовно, має свою специфіку викладання та контролю. Обгрунтовано тезу, що складання тестів повинно здійснюватися з урахуванням усіх зазначених аспектів.Рассмотрены основные правила составления тестовых вопросов для последующей проверки полученных в процессе обучения знаний студентов электроэнергетических дисциплин. Процесс контроля должен быть качественным и объективным, именно с этой целью избран такой метод проверки знаний студентов, как компьютерное тестирование. Тестирование состоит из тестовых вопросов, что является начальным и одним из более важных этапов подготовки к будущему тестированию. Для составления качественных тестовых вопросов следует придерживаться основных правил, которые должны быть учтены при составлении каких-нибудь тестов. Каждая дисциплина, безусловно, имеет свою специфику преподавания и контроля. Следовательно, составление тестов должно осуществляться с учетом всех этих аспектов.The basic rules of making up test questions for subsequent control of students’ knowledge obtained in the process of studying power engineering disciplines are considered. The control process must be high-quality and objective, for this purpose we chose such method of students’ knowledge control as computer testing. Testing consists of test questions, which are initial and one of major stages of preparation to the future testing. For making up high-quality test questions it is necessary to keep to the basic rules which must be taken into account at making up tests. Every discipline, undoubtedly, has its own specificity of teaching and control. Consequently, making up tests must be carried with account of all these points.
  Повний текст PDF - 307.284 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Олійник Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Олійник Ю. С. Основні правила складання якісних тестів для подальшого контролю знань студентів при вивченні дисциплін електроенергетичного профілю / Ю. С. Олійник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 145-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського