Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Жигалко С. Э. 
Обучение аудированию инженеров-педагогов в русле коммуникативно - ориентированной методики / С. Э. Жигалко, О. В. Леонова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 238-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_29
Розглянуто проблеми навчання аудіюванню, такі як добір матеріалу, методика проведення аудіювання, розробка комплексу завдань для перевірки розуміння прослуханого тексту. Відзначено, що вдосконалення сприйняття іноземної мови на слух сприяє розвитку мовних комунікаційних навичок студентів.Рассмотрены некоторые проблемы обучения аудированию, такие как подбор материала, методика проведения аудирования, разработка комплекса упражнений для проверки понимания прослушанного текста. Отмечено, что совершенствование восприятия иностранной речи на слух способствует развитию речевых коммуникативных навыков студентов.The paper deals with some problems of teaching auding such as selecting materials, methods of auding, creating the exercises to check the understanding of text listened. The paper stresses that improving the perception of foreign speech by ear makes for students' speech communication skills development.
  Повний текст PDF - 298.104 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жигалко С.
  • Леонова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жигалко С. Э. Обучение аудированию инженеров-педагогов в русле коммуникативно - ориентированной методики / С. Э. Жигалко, О. В. Леонова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 238-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського