Наукова періодика України | Проблеми інженерно-педагогічної освіти | ||
Посохова И. С. Теоретические предпосылки осуществления мониторинга в образовании / И. С. Посохова, А. В. Перминова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 183-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_23 Розглянуто моніторинг як вид інноваційної діяльності навчального закладу. Розкрито суть і функції моніторингу, види моніторингу - педагогічний моніторинг як система відстежування результатів і прогнозування діяльності викладачів; освітній моніторинг і професіографичний моніторинг.Рассмотрен мониторинг как вид инновационной деятельности учебного заведения. Раскрыты сущность и функции мониторинга, виды мониторинга - педагогический мониторинг как система отслеживания результатов и прогнозирования деятельности преподавателей; образовательный мониторинг и профессиографический мониторинг.The article deals with monitoring as a kind of innovational activity at educational establishment, i.e. the essence and functions of monitoring, types of monitoring, pedagogical monitoring as a system of watching the results and forecasting the teachers' activities educational monitoring and professional graphic monitoring. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Посохова И. С. Теоретические предпосылки осуществления мониторинга в образовании / И. С. Посохова, А. В. Перминова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 183-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |