Наукова періодика України Проблеми інженерно-педагогічної освіти


Малёванная В. В. 
Метод выбора содержания и последовательности изложения учебного материала для обучения будущих инженеров-педагогов эргономической экспертизе условий труда. Часть 1. Выбор умений / В. В. Малёванная // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 112-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_14
На підставі професіографічного аналізу діяльності технічного експерта, що розслідує обставини нещасних випадків на виробництві, аналізу нормативних документів у галузі ергономіки, аналізу робочих програм дисциплін навчального плану комп'ютерних профілів спеціальності "Професійне навчання", аналізу науково-технічної літератури, сучасних концепцій ергономічної освіти висвітлені етапи вибору переліку умінь, що визначають зміст навчального матеріалу в галузі ергономічної експертизи умов праці.На основании профессиографического анализа деятельности технического эксперта, расследующего обстоятельства несчастных случаев на производстве, анализа нормативных документов в области эргономики, анализа рабочих программ дисциплин учебного плана компьютерных профилей специальности "Профессиональное обучение", анализа научно-технической литературы, современных концепций эргономического образования изложены этапы выбора перечня умений, определяющих содержание учебного материала в области эргономической экспертизы условий труда.On the basis of a professional graphical analysis of technical expert's activities who investigates the circumstances of accidents in industry, the analysis of the normative documentation in the field of ergonomics, the analysis of the discipline syllabi of the curriculum for a computer speciality лVocational training», the analysis of scientific technical literature and modern concepts of ergonomic education, stages of composing a list of skills, that define educational material contents in the field of labour condition ergonomic examination, are expounded in the article.На підставі умінь, необхідних для проведення ергономічної експертизи умов праці викладено метод визначення знань, що забезпечують вищеназвані уміння, і визначення послідовності викладу навчального матеріалу.На основании умений, необходимых для проведения эргономической экспертизы условий труда изложен метод определения знаний, обеспечивающих вышеназванные умения, и определения последовательности изложения учебного материала.In the article on the basis of abilities necessary for conducting of ergonomics examination of terms of labour and described in the published first part of this article, the method of determination of knowledgeТs, providing afore-named abilities, and determination of sequence of exposition of educational material, is expounded.
  Повний текст PDF - 424.695 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Малёванная В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Малёванная В. В. Метод выбора содержания и последовательности изложения учебного материала для обучения будущих инженеров-педагогов эргономической экспертизе условий труда. Часть 1. Выбор умений / В. В. Малёванная // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 112-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського