Наукова періодика України | Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку | ||
Мармуль Л. О. Методологічні засади управління брендами підприємств і організацій у галузі туризму / Л. О. Мармуль, В. Ф. Яровий // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. Серія : Економіка та менеджмент. - 2017. - № 12. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piir_2017_12_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мармуль Л. О. Методологічні засади управління брендами підприємств і організацій у галузі туризму / Л. О. Мармуль, В. Ф. Яровий // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. Серія : Економіка та менеджмент. - 2017. - № 12. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piir_2017_12_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |