Наукова періодика України Філософія освіти


Губенко Г. 
Інтегративна педагогічна біоетика як перспектива освітнього дискурсу (Інформаційний огляд Шостого Національного Конгресу з біоетики, Київ, 27 – 29 вересня 2016 року) / Г. Губенко // Філософія освіти. - 2016. - № 2. - С. 271-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2016_2_25
Розкрито сутність біоетики як інтегративної світоглядної галузі знання. Розглянуто перспективи біотичних досліджень та біоетики як навчальної дисципліни. Проаналізовано досвід викладання біоетики як окремої дисципліни у ВНЗ України (результати подано у таблиці). Висвітлено сутність інтегративної біоетики та її зв’язок із біомедичною етикою та сучасною посткласичною філософією. Відображено дискурс інтегративної біоетики як конфлікт публічних моральних дискурсів. Особливу увагу приділено роз’ясненню інтегративного як провідної характеристики сучасних глобальних процесів та проблем. Охарактеризовано явище сучасної біоетики як міждисциплінарної сфери, яка об'єднує медицину, філософію, природничі та гуманітарні науки. Наведено порівняльну характеристику освітніх програм з біоетики в Україні (результати подано у таблиці). Визначено сутність та завдання інтегративної педагогічної біоетики як структури наукового знання.Раскрыта сущность биоэтики как интегративной мировоззренческой области знания. Рассмотрены перспективы биотических исследований и биоэтики как учебной дисциплины. Проанализирован опыт преподавания биоэтики как отдельной дисциплины в ВУЗ Украины (результаты представлены в таблице). Освещена сущность интегративной биоэтики и ее связь с биомедицинской этикой и современной постклассической философией. Отражен дискурс интегративной биоэтики как конфликт публичных моральных дискурсов. Особое внимание уделено разъяснению интегративного как ведущей характеристики современных глобальных процессов и проблем. Охарактеризовано явление современной биоэтики как междисциплинарной области, которая объединяет медицину, философию, природоведческие и гуманитарные науки. Приведена сравнительная характеристика образовательных программ по биоэтике в Украине (результаты представлены в таблице). Определена сущность и задачи интегративной педагогической биоэтики как структуры научного знания.Disclosed is the essence of integrative bioethics as ideological field of knowledge. Considered are the prospects of biotic research and bioethics as a discipline. Analyzed is the experience of teaching bioethics as a separate discipline in higher educational institutions of Ukraine (the results are presented in the table). Elucidated is the essence of integrative bioethics and its relationship to modern biomedical ethics and Post-classical philosophy. Displayed is the discourse integrative bioethics as a conflict of public moral discourse. Particular attention is given to explaining the integrative characteristics as a leading contemporary global processes and problems. Characterized is the phenomenon of modern bioethics as an interdisciplinary field, which is combined medicine, philosophy, science and humanities. Given is the comparative characteristics of educational programs in bioethics in Ukraine (the results are given in the table). Determined is the essence and objectives of integrative teaching bioethics as the structure of scientific knowledge.
  Повний текст PDF - 717.211 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Губенко Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Губенко Г. Інтегративна педагогічна біоетика як перспектива освітнього дискурсу (Інформаційний огляд Шостого Національного Конгресу з біоетики, Київ, 27 – 29 вересня 2016 року) / Г. Губенко // Філософія освіти. - 2016. - № 2. - С. 271-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2016_2_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського