Наукова періодика України Філософія освіти


Горбунова Л. 
Лімінальність як концепт філософії (до обгрунтування трансформативного навчання) / Л. Горбунова // Філософія освіти. - 2015. - № 2. - С. 65-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2015_2_4
  Повний текст PDF - 1.319 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Горбунова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Горбунова Л. Лімінальність як концепт філософії (до обгрунтування трансформативного навчання) / Л. Горбунова // Філософія освіти. - 2015. - № 2. - С. 65-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2015_2_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Горбунова Людмила Степанівна (філософські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського