Наукова періодика України | Філософія освіти | ||
Горбунова Л. Лімінальність як концепт філософії (до обгрунтування трансформативного навчання) / Л. Горбунова // Філософія освіти. - 2015. - № 2. - С. 65-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2015_2_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горбунова Л. Лімінальність як концепт філософії (до обгрунтування трансформативного навчання) / Л. Горбунова // Філософія освіти. - 2015. - № 2. - С. 65-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2015_2_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |