Наукова періодика України | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах | ||
Тонне О. Ш. Організація самостійної пізнавальної діяльності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі підвищення кваліфікації як наукова проблема / О. Ш. Тонне // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 55. - С. 608-616. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_55_84 Досліджено проблему організації самостійної пізнавальної діяльності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів на курсах підвищення кваліфікації та в міжатестаційний період. Обґрунтовано конструкт "організація самостійної пізнавальної діяльності", під якою розуміється система дій закладу післядипломної педагогічної освіти з упорядкування взаємодії між андрагогами, слухачами, а також іншими компонентами андрагогічної системи, спрямованих на підвищення інтенсивності самоосвіти вчителів, розвиток у них когнітивно-операційних компетенцій з метою системного підвищення якості й результативності професійної діяльності. Розроблено й апробовано комплекс умов організації самостійної пізнавальної діяльності вчителів, а саме: виділення такої діяльності в атестаційному процесі як показника успішності їхнього професійного розвитку; мотивування вчителів до самостійної пізнавальної діяльності; спрямування змісту курсів підвищення кваліфікації і короткочасних формальних, неформальних та інформальних видів андрагогічної взаємодії на навчання вчителів організації самостійної пізнавальної діяльності; поетапний методичний супровід самостійної пізнавальної діяльності в міжатестаційному періоді; доповнення атестаційних заходів рекомендаціями вчителям щодо організації їхньої самостійної пізнавальної діяльності на наступний цикл підвищення кваліфікації. Подано та проаналізовано результати експериментальних досліджень. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тонне О. Ш. Організація самостійної пізнавальної діяльності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі підвищення кваліфікації як наукова проблема / О. Ш. Тонне // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 55. - С. 608-616. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_55_84.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |