Наукова періодика України | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах | ||
Мільчевська Г. С. Основні наукові підходи до проблеми вивчення феномена соціальної реклами / Г. С. Мільчевська, Н. В. Меркулова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 49. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_49_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мільчевська Г. С. Основні наукові підходи до проблеми вивчення феномена соціальної реклами / Г. С. Мільчевська, Н. В. Меркулова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 49. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_49_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |