Наукова періодика України Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах


Степанюк К. І. 
Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи в педагогічному дискурсі / К. І. Степанюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 40. - С. 266-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_40_38
Вперше розроблено модель формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи (ПШ) в процесі проектної діяльності, яка складається з теоретичного, операційно-діяльнісного, критеріально-оцінного блоків та забезпечує взаємодію мотиваційного, операційного та когнітивного критеріїв формування означених умінь. Створено класифікацію дослідницьких умінь майбутніх учителів ПШ (організаційно-пошукові, когнітивно- операційні, технологічно-проектувальні, комунікативно-рефлексивні), в основу якої покладено види пошукової діяльності. Виявлено комплекс умов, що забезпечують ефективне формування дослідницьких умінь майбутніх учителів ПШ. Визначено й охарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості дослідницьких умінь майбутніх учителів ПШ в процесі проектної діяльності. Доведено роль проектної діяльності у формуванні дослідницьких умінь майбутніх учителів ПШ в педагогічних ВНЗ. Уточнено поняття "дослідницькі вміння майбутніх учителів початкової школи", "навчально-дослідницькі завдання", "проектна діяльність" у контексті предмета дослідження. Дістали подальшого розвитку ідеї формування дослідницьких умінь майбутніх учителів ПШ в процесі проектної діяльності, а саме, визначено підходи, принципи, структурні компоненти, умови, етапи та форми роботи, спрямовані на вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців.
  Повний текст PDF - 342.438 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Степанюк К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Степанюк К. І. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи в педагогічному дискурсі / К. І. Степанюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 40. - С. 266-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_40_38.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського