Наукова періодика України | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах | ||
Смолянюк Н. М. Роль програмованого навчання у вивченні природознавства в початковій школі у другій половині ХХ століття / Н. М. Смолянюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 36. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_36_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Смолянюк Н. М. Роль програмованого навчання у вивченні природознавства в початковій школі у другій половині ХХ століття / Н. М. Смолянюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 36. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_36_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |