Наукова періодика України Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах


Вавіліна С. Г. 
Критерії оцінювання рівня сформованості вмінь професійно орієнтованого читання англомовних піар-текстів у майбутніх журналістів / С. Г. Вавіліна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 34. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_34_15
  Повний текст PDF - 342.846 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вавіліна С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вавіліна С. Г. Критерії оцінювання рівня сформованості вмінь професійно орієнтованого читання англомовних піар-текстів у майбутніх журналістів / С. Г. Вавіліна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 34. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_34_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вавіліна Світлана Геннадіївна (1972–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського