Наукова періодика України | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах | ||
Буданова Л. Г. Визначення понять "моніторинг” та "моніторинг освіти” в сучасній педагогіці / Л. Г. Буданова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 34. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_34_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Буданова Л. Г. Визначення понять "моніторинг” та "моніторинг освіти” в сучасній педагогіці / Л. Г. Буданова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 34. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_34_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |