Наукова періодика України | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах | ||
Касьянова О. М. Теоретичне узагальнення сутності експертизи як педагогічного феномену / О. М. Касьянова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 29. - С. 191-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_35 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Касьянова О. М. Теоретичне узагальнення сутності експертизи як педагогічного феномену / О. М. Касьянова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 29. - С. 191-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_35.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |