Наукова періодика України Проблеми економіки


Коломієць Г. М. 
Кластери в маркетинговій стратегії місцевого самоврядування в умовах децентралізації / Г. М. Коломієць, О. В. Меленцова, Ю. Г. Гузненков, І. Л. Дідорчук // Проблеми економіки. - 2019. - № 2. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2019_2_12
Обгрунтовано, що якісні зміни місцевого самоврядування в процесі децентралізації обумовлені розвитком маркетингових стратегій на основі кластерного підходу. Ефективність кластера залежить від виокремлення однієї з історично успадкованої спеціалізації регіону, яка корелює з найсучаснішими світовими трендами господарського розвитку, забезпечення їх органічного поєднання на основі реалізації інтересу місцевої громади як складової національного суспільного інтересу. На прикладі Харківського регіону розглянуто провідну роль кластера освітніх послуг у досягненні усталеності соціально-економічного розвитку, який забезпечується формуванням і управлінням попитом на послуги навчальних закладів вищої освіти. Розраховано мінімально можливий обсяг попиту, що безпосередньо створюють українські й іноземні здобувачі вищої освіти. Окреслено перешкоди у функціонуванні кластера освітніх послуг. Наведено фінансову пастку закладів вищої освіти і необхідні умови її подолання. ідентифіковано ризики розвитку кластера освітніх послуг. Консолідацію зусиль освітянської спільноти, місцевої влади, бізнесу в активній реалізації національних інтересів розвитку кластера освітніх послуг розглянуто як засіб зміцнення його конкурентних переваг.
  Повний текст PDF - 596.439 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коломієць Г.
  • Меленцова О.
  • Гузненков Ю.
  • Дідорчук І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коломієць Г. М. Кластери в маркетинговій стратегії місцевого самоврядування в умовах децентралізації / Г. М. Коломієць, О. В. Меленцова, Ю. Г. Гузненков, І. Л. Дідорчук // Проблеми економіки. - 2019. - № 2. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2019_2_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коломієць Ганна Миколаївна (економічні науки)
  • Меленцова Ольга Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського