Наукова періодика України Проблеми економіки


Мардус Н. Ю. 
Методичний підхід до оцінки розвитку внутрішнього ринку товарів / Н. Ю. Мардус // Проблеми економіки. - 2018. - № 2. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2018_2_14
Мета роботи - дослідження формування методичного підходу до оцінки характеру розвитку внутрішнього ринку товарів, який поєднує в собі методи оцінювання стану внутрішнього ринку товарів і методи оцінювання розвитку внутрішнього ринку товарів, передбачені відповідними методичними підходами. Для досягнення мети було досліджено методологічний апарат, який поєднує в собі методи оцінювання стану внутрішнього ринку товарів і методи оцінювання розвитку внутрішнього ринку товарів, передбачені відповідними методичними підходами. Методичний підхід до оцінки розвитку внутрішнього ринку товарів передбачає здійснення декількох етапів. Серед них першим етапом є формування із застосуванням методу міжсистемної відповідності відповідно до системи коефіцієнтів розвитку внутрішнього ринку товарів показників оцінки стану, що містяться в інформаційній базі. За другим блоком показників оцінки структурного характеру пропонується визначати показники оцінки структури за товарними групами та показники оцінки структури за суб'єктами. За третім блоком пропонується визначати показники оцінки розвиненості інфраструктури. З цією метою використовується метод систематизації даних, що містяться в інформаційній базі для оцінки стану внутрішнього ринку, що дозволяє впорядкувати показники та розподілити на три основні блоки: показники оцінки функціонального характеру; показники оцінки структурного характеру; показники оцінки факторів, що обумовлюють характер. Обгрунтовано розподіл показників оцінки стану внутрішнього ринку з урахуванням їх інформаційної різнорідності. Сформовано методичний підхід до оцінки стану внутрішнього ринку товарів, який передбачає формування системи показників оцінки стану внутрішнього ринку товарів з метою використання методу систематизації даних, які містяться в інформаційній базі, для оцінки стану внутрішнього ринку товарів і оцінки його розвитку. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямі є оцінка розвитку внутрішнього ринку товарів, що базується на пропонованому методичному підході оцінки розвитку внутрішнього ринку товарів.
  Повний текст PDF - 482.678 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мардус Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мардус Н. Ю. Методичний підхід до оцінки розвитку внутрішнього ринку товарів / Н. Ю. Мардус // Проблеми економіки. - 2018. - № 2. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2018_2_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мардус Наталія Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського