Наукова періодика України | Проблеми економіки | ||
Вовк В. М. Складові формування якості обслуговування споживачів / В. М. Вовк // Проблеми економіки. - 2017. - № 4. - С. 250-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2017_4_33 Мета роботи - з'ясування сутності поняття "якість обслуговування", виокремлення ключових критеріїв, що впливають на оцінювання якості обслуговування, та пошук точок перетину у можливостях виробника і вподобаннях споживача у процесі підвищення якості обслуговування. Запропоновано авторське трактування категорії якості обслуговування. Дослідження дозволило виокремити етапи процесу обслуговування та запропонувати критерії оцінювання якості обслуговування споживача. Вивчення можливостей підприємств щодо якості обслуговування споживачів і вподобань самих споживачів дозволило сформувати модель формування якості обслуговування споживачів, яка дозволяє враховувати взаємодію виробника та споживача у процесі підвищення якості обслуговування. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямі є апробація теоретичної моделі формування якості обслуговування споживачів на практичному матеріалі в межах обраної галузі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вовк В. М. Складові формування якості обслуговування споживачів / В. М. Вовк // Проблеми економіки. - 2017. - № 4. - С. 250-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2017_4_33.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |