Наукова періодика України Проблеми економіки


Мельникович О. М. 
Вибір стратегії розміщення зовнішньої реклами підприємств торгівлі на основі матричної моделі / О. М. Мельникович, А. С. Крепак // Проблеми економіки. - 2013. - № 4. - С. 254-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_4_33
Проаналізовано сутність та значення стратегічного планування рекламної діяльності, досліджено теоретичні підходи до визначення поняття "рекламна стратегія". На основі узагальнення теоретичного матеріалу та емпіричного досвіду авторами сформовано власний погляд на визначення поняття "стратегія розміщення зовнішньої реклами", що трактується як підпорядкована частина загальної рекламної стратегії підприємства і являє собою концепцію розміщення зовнішньої реклами, головними складовими елементами якої є система цілей та завдань, що ставляться перед зовнішньою рекламою, та політика їх реалізації як сукупність підходів і правил її розміщення. Проаналізовано основні підходи авторів до виділення графіків розміщення реклами та схем охоплення аудиторії, які адаптовано авторами до особливостей зовнішнього рекламування підприємств торгівлі. В результаті виділено 5 таких графіків: постійний, постійний спадаючий, постійний зростаючий, пульсування та злітання, які є графічним відображенням відповідних стратегій розміщення зовнішньої реклами торговельних підприємств. Розроблено та представлено матричну модель вибору стратегії розміщення зовнішньої реклами підприємств торгівлі, використання якої потребує попередньої оцінки таких параметрів, як ступінь поінформованості та лояльності споживачів, тривалість циклу купівлі товарів або основної їх групи/груп, які реалізуються в магазині, яка також базується на попередньо прийнятому рішенні відносно функцій, що надаються зовнішній рекламі в процесі просування, і, відповідно, її ролі в комунікаційному міксі підприємства торгівлі.
  Повний текст PDF - 388.661 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мельникович О.
  • Крепак А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мельникович О. М. Вибір стратегії розміщення зовнішньої реклами підприємств торгівлі на основі матричної моделі / О. М. Мельникович, А. С. Крепак // Проблеми економіки. - 2013. - № 4. - С. 254-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_4_33.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мельникович Олена Миколаївна (економічні науки)
  • Крепак Анна Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського