Наукова періодика України | Проблеми економіки | ||
Fayvishenko D. S. Marketing strategy of brand management / D. S. Fayvishenko // Проблеми економіки. - 2013. - № 1. - С. 261-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_1_39 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Fayvishenko D. S. Marketing strategy of brand management / D. S. Fayvishenko // Проблеми економіки. - 2013. - № 1. - С. 261-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_1_39. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |