Наукова періодика України Проблеми економіки


Fayvishenko D. S. 
Marketing strategy of brand management / D. S. Fayvishenko // Проблеми економіки. - 2013. - № 1. - С. 261-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_1_39
  Повний текст PDF - 89.293 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Fayvishenko D.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Fayvishenko D. S. Marketing strategy of brand management / D. S. Fayvishenko // Проблеми економіки. - 2013. - № 1. - С. 261-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_1_39.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського