Наукова періодика України Проблеми безперервної географічної освіти і картографії


Підоріна Л. І. 
Значення рівневого навчання географії для професійної орієнтації учнів / Л. І. Підоріна, Н. І. Гавриленко // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. - 2011. - Вип. 13. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbgo_2011_13_25
Розглянуто головне завдання сучасної освіти – виявлення та розпізнавання природних задатків учня, створення оптимальних умов для їх максимального розвитку. Вказано, що сучасна географія складається з багатьох галузевих географічних дисциплін і існує стільки ж професій. Викладено пропозиції з організації рівневого навчання географії в допрофільній школі. Проаналізовано чотири рівні засвоєння діяльності: початковий, виконавський, експертний та творчий. Вміщено таблицю рівнів якості засвоєння учнями знань і вмінь з географії. Зроблено висновок, що рівневе навчання допомагає у професійній орієнтації учнів.Рассмотрена главная задача современного образования - обнаружение и распознавание природных задатков ученика, создание оптимальных условий для их максимального развития. Указано, что современная география состоит из многих отраслевых географических дисциплин и существует столько же профессий. Изложены предложения по организации уровневого обучения географии в допрофильной школе. Проанализированы четыре уровня усвоения деятельности: начальный, исполнительный, экспертный и творческий. Помещена таблица уровней качества усвоения учащимися знаний и умений по географии. Сделан вывод, что уровневое обучение помогает в профессиональной ориентации учащихся.Are considered the main objectives of modern education - the detection and recognition of natural inclinations of students, the optimal conditions for their maximum development. Stated that modern geography consists of many industry and geographical disciplines there are as many professions. Suggestions for the organization of level teaching geography in school. Analyzed four levels of learning activities: the initial, executive, expert and creative activity levels. A table of levels of student mastery of knowledge and skills in geography. It is concluded that tier training helps in the professional orientation of students.
  Повний текст PDF - 139.537 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Підоріна Л.
  • Гавриленко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Підоріна Л. І. Значення рівневого навчання географії для професійної орієнтації учнів / Л. І. Підоріна, Н. І. Гавриленко // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. - 2011. - Вип. 13. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbgo_2011_13_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського