Наукова періодика України | Публічне адміністрування: теорія та практика | ||
Волкова Н. В. Інституціоналізація місцевого самоврядування як суб’єкта управління освітою: кластерний підхід / Н. В. Волкова. // Публічне адміністрування: теорія та практика. - 2012. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Patp_2012_2_39 Обгрунтовано концептуальні положення і практичні рекомендації до інституціоналізації місцевого самоврядування як суб'єкта управління освітою на основі застосування кластерного підходу у сфері публічного управління, що полягає в організації взаємодії регіональних і місцевих органів публічної влади, підприємств-замовників кадрів, навчальних закладів і громадських організацій. Мета дослідження - підвищення якості та доступності освіти в межах єдиного інформаційного освітньо-професійного простору, сформованого за ініціативою органів місцевого самоврядування. Удосконалено засади запровадження елементів державно-громадського управління освітою на основі визначення логічної послідовності управлінських процесів. Запропоновано схему відносин між органами місцевого самоврядування та громадою в межах регіонального освітнього кластера, що сприяє реалізації права зацікавлених членів територіальної громади на участь в управлінні освітою. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Волкова Н. В. Інституціоналізація місцевого самоврядування як суб’єкта управління освітою: кластерний підхід / Н. В. Волкова. // Публічне адміністрування: теорія та практика. - 2012. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Patp_2012_2_39.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |