Наукова періодика України Educational dimension


Кучма О. І. 
Роль інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей / О. І. Кучма, О. О. Цись // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 565-571. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_97
Визначено основні завдання інформатизації вищих навчальних закладів, що є невід’ємним складником освіти. Розкрито умови і специфіку використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей. Розглянуто чинники покращення якості знань студентів у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Висвітлено проблеми впровадження і використання навчально-контролюючих комп’ютерних програм у процесі організації самостійної навчальної роботи студентів та ймовірні шляхи їх розв’язання. Зроблено висновок, що використання інформаційно-комунікаційних технологій під час самостійного вивчення загальнотехнічних дисциплін (за умови використання спеціально розроблених навчально-контролюючих комп’ютерних програм) забезпечує досягнення якісної навчальної діяльності в порівнянні з традиційними методами навчання. Определены основные задачи информатизации высших учебных заведений, которые являются неотъемлемой частью образования. Раскрыты условия и специфика использования информационно-коммуникационных технологий в организации самостоятельной учебной деятельности студентов технолого-педагогических специальностей. Рассмотрены факторы улучшения качества знаний студентов в процессе изучения общетехнических дисциплин с использованием информационно-коммуникационных технологий. Освещены проблемы внедрения и использования учебно-контролирующих компьютерных программ в процессе организации самостоятельной учебной работы студентов и вероятные пути их решения. Сделан вывод о том, что использование информационно-коммуникационных технологий во время самостоятельного изучения общетехнических дисциплин (при условии использования специально разработанных учебно-контролирующих компьютерных программ) обеспечивает достижение качественной учебной деятельности по сравнению с традиционными методами обучения. Main tasks of informatization of higher educational institutions, which is an indispensable component of education, are determined. The paper dwells upon conditions and specific features of using information and communication technologies in organizing independent educational activity of technology-pedagogy students. Factors of enhancing the quality of students’ knowledge in the process of studying general technical disciplines with using information-communication technologies are discussed. Problems of implementing and using educational-monitoring software in the process of organizing students' independent learning and their possible solutions are discussed.
  Повний текст PDF - 538.187 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кучма О.
  • Цись О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кучма О. І. Роль інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей / О. І. Кучма, О. О. Цись // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 565-571. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_97.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кучма Олександр Іванович (педагогічні науки)
  • Цись Олег Олександрович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського