Наукова періодика України Educational dimension


Олару Ю. Ю. 
Комунікативна підготовка майбутніх економістів у контексті креативного підходу до навчання у процесі вивчення гуманітарних дисциплін / Ю. Ю. Олару // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 558-564. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_96
Розкрито особливості комунікативної підготовки майбутніх економістів у контексті креативного підходу до навчання. Обґрунтовано взаємозалежність розвитку креативного компонента особистісного утворення майбутніх фахівців економічного профілю зі створення креативного комунікативного навчального середовища. Доведено ефективність комунікативної підготовки в умовах креативного підходу до навчання, що зумовлюється її спрямуванням на кожного студента і групу, в якій відбувається основна діяльність і взаємодія. Зроблено висновок, що реалізація комунікативної підготовки можлива завдяки поєднанню трьох форм засобів впливу: теоретичне навчання ефективній комунікативній поведінці – виклад лекцій, проведення семінарських занять; оволодіння практичними вміннями й навичками, що передбачає проведення тренінгових вправ, ділових та рольових ігор, у процесі яких студент стає активним учасником комунікативної ситуації, здобуває досвід успішного спілкування; актуалізація самостійної роботи студентів.Раскрыты особенности коммуникативной подготовки будущих экономистов в контексте креативного подхода к обучению. Обоснована взаимозависимость развития креативного компонента личностного образования будущих специалистов экономического профиля по созданию креативной коммуникативной учебной среды. Доказана эффективность коммуникативной подготовки в условиях креативного подхода к обучению, что обусловлено ее направленностью на каждого студента и группу, в которой происходит основная деятельность и взаимодействие. Сделан вывод о том, что реализация коммуникативной подготовки возможна благодаря сочетанию трех форм средств воздействия. Это – теоретическое обучение эффективному коммуникативному поведению – изложение лекций, проведения семинарских занятий; овладение умениями и навыками, что предусматривает проведение тренинговых упражнений, деловых и ролевых игр, в процессе которых студент становится активным участником коммуникативной ситуации, приобретает опыт успешного общения; актуализация самостоятельной работы студентов.Specific features of future economists’ communicative training in the context of creative approach to teaching are dwelled upon. Interdependence of development of creative component of future economists’ personal formation with implementation of creative communicative educational environment is substantiated. The paper proves the effectiveness of communicative training under the conditions of creative approach to education, which is facilitated by its targeting each student and each group, where the main activity and interaction take place. It is concluded, that implementation of communicative training is possible through combination of three means of influence: theoretical teaching efficient communicative behavior – presentation of lectures, conducting seminars; mastering practical abilities and skills, which involves conducting training exercises, simulation and role-playing games, in the course of which a student becomes an active participant of communicative situation, and acquires experience of successful communication; actualization of students’ independent work.
  Повний текст PDF - 450.807 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Олару Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Олару Ю. Ю. Комунікативна підготовка майбутніх економістів у контексті креативного підходу до навчання у процесі вивчення гуманітарних дисциплін / Ю. Ю. Олару // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 558-564. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_96.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського