Наукова періодика України Educational dimension


Вовк Н. В. 
Вивчення проблеми споживчої культури майбутніх учителів технологічної освіти / Н. В. Вовк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 550-555. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_94
Визначено поняття споживацької культури. Обґрунтовано необхідність організації процесу навчання, що сприяє стимулюванню та активізації змісту і методів навчання, що полягає в їх спрямованості до особистості учня, до його життєвих інтересів і потреб, почуттів, його власного життєвого досвіду. На основі бесід і тестування виявлено рівні та показники споживацької культури. Доведено необхідність підвищення споживчої культури студентів – майбутніх учителів технологій за рахунок впровадження нового курсу, присвяченого розвитку "споживчої культури", нових методик навчання, форм і засобів організації навчального процесу. Определено понятие потребительской культуры. Обоснована необходимость организации процесса обучения, способствующая стимулированию и активизации содержания и методов обучения, что заключается в их устремленности к личности ученика, к его жизненным интересам и потребностям, чувствам, его собственному жизненному опыту. На основе бесед и тестирования обнаружены уровни и показатели потребительской культуры. Доказана необходимость повышения потребительской культуры студентов – будущих учителей технологий за счет внедрения нового курса, посвященного развитию "потребительской культуры", новых методик обучения, форм и средств организации учебного процесса. The notion of consumer culture is defined. The paper substantiates the necessity of organizing the educational process, which facilitates stimulation and activation of the content and methods of teaching, that involves focus on pupils’ personalities, their life interests and needs, their feelings, and their own life experience. Based on talks and tests, levels and indicators of consumer culture are revealed. It is proven, that it is necessary to improve students’ – future technologies teachers’ – consumer culture via implementation of new course of consumer culture development, new teaching techniques, and forms and tools of organizing the educational process.
  Повний текст PDF - 465.38 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вовк Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вовк Н. В. Вивчення проблеми споживчої культури майбутніх учителів технологічної освіти / Н. В. Вовк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 550-555. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_94.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вовк Надія Валентинівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського