Наукова періодика України Educational dimension


Яблонська Т. М. 
Про рольову перспективу у стратегiї пiдвищення якостi педагогiчної пiдготовки майбутнiх учителiв-фiлологів / Т. М. Яблонська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 536-544. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_92
Окреслено особливості принципу рольової перспективи в педагогічній підготовці студентів. З’ясовано, що використання принципу рольової перспективи в системі педагогічної підготовки студентів стимулює розвиток їх здібностей до виконання різноманітних професійних ролей, на основі чого виробляється і закріплюється стратегія й тактика їх педагогічних дій. Узагальнено, що рольова перспектива як стратегія підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів – образ очікуваного результату, який набуває стимулюючої сили, спрямованої на дії та вибір способів здійснення на основі когнітивної та емоційної оцінки характеру змісту, методики, технології та реалізації стратегічного плану досягнення проектованих результатів. Определены особенности принципа ролевой перспективы в педагогической подготовке студентов. Выявлено, что использование принципа ролевой перспективы в системе педагогической подготовки студентов стимулирует развитие их способностей к выполнению различных профессиональных ролей, на основе чего вырабатывается и закрепляется стратегия и тактика их педагогических действий. Обобщено, что ролевая перспектива как стратегия повышения качества педагогической подготовки будущих учителей-филологов – образ ожидаемого результата, приобретающий стимулирующую силу, направленную на действия и выбор способов осуществления на основе когнитивной и эмоциональной оценки характера содержания, методики, технологии и реализации стратегического плана достижения проектируемых результатов. Specific features of the principle of role perspective in students’ pedagogical training are outlined. It is revealed, that using the principle of role perspective in the system of students’ pedagogical training stimulates development of their abilities to take on various professional roles, based on which strategy and tactics of their pedagogical actions is worked out and established. It is summarized, that the role perspective as a strategy for improving the quality of future philology teachers’ pedagogical training is the image of expected result, which acquires a stimulating power, directed at actions and choice of implementation ways based on cognitive and emotional evaluation of the nature of content, methods, technique and implementation of strategic plan for achieving the projected results.
  Повний текст PDF - 469.318 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яблонська Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яблонська Т. М. Про рольову перспективу у стратегiї пiдвищення якостi педагогiчної пiдготовки майбутнiх учителiв-фiлологів / Т. М. Яблонська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 536-544. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_92.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яблонська Тетяна Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського