Наукова періодика України Educational dimension


Гаврилюк О. О. 
Особливості компетентнісного підходу в організації самостійної навчальної діяльності студентів з іноземної мови / О. О. Гаврилюк, В. В. Іванова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 524-528. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_90
Висвітлено зміст та значення компетентнісного підходу щодо організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Розкрито поняття "ключова компетентність". Проаналізовано основні компоненти самостійної навчальної діяльності студентів. Акцентовано особливу увагу на мотиваційному компоненті, що має на меті пробудити й закріпити стійке позитивне ставлення до вивчення іноземної мови, викликати допитливість, пізнавальний інтерес, закріпити особистісно значущий сенс навчальних дій. З’ясовано, що ядром вміння вчитися є процесуальний компонент – це різноманітні способи організації та здійснення навчання (уміння, дії, операції, пізнавальні процеси) на різних рівнях пізнавальної самостійності студента. Освещены содержание и значение компетентностного подхода к организации самостоятельной учебной деятельности студентов высших педагогических учебных заведений. Раскрыто понятие "ключевая компетентность". Проанализированы основные компоненты самостоятельной учебной деятельности студентов. Акцентировано особое внимание на мотивационном компоненте, нацеленном пробудить и закрепить устойчивое положительное отношение к изучению иностранного языка, вызвать любознательность, познавательный интерес, закрепить личностно значимый смысл учебных действий. Выяснено, что ядром умения учиться является процессуальный компонент – это различные способы организации и осуществления обучения (умение, действия, операции, познавательные процессы) на разных уровнях познавательной самостоятельности студента.The paper specifies content and meaning of competence-based approach to organization of independent educational activity of higher pedagogical educational institutions. The notion of key competence is explained. Basic components of students’ independent educational activity are analyzed. Particular attention is paid to the motivational component, which aims to evoke and secure steady positive attitude to studying foreign language, to arouse curiosity and cognitive interest, to secure personally significant meaning of educational actions.
  Повний текст PDF - 454.823 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гаврилюк О.
  • Іванова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гаврилюк О. О. Особливості компетентнісного підходу в організації самостійної навчальної діяльності студентів з іноземної мови / О. О. Гаврилюк, В. В. Іванова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 524-528. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_90.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гаврилюк Олег Олександрович (педагогічні науки)
  • Коваленко Оксана Олександрівна (педагогічні науки)
  • Іванова Вікторія Вікторівна (психологічні науки)
  • Іванова Вікторія Валентинівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського