Наукова періодика України Educational dimension


Третяк О. С. 
Педагогічний артистизм викладача як складник його професійної компетентності під час підготовки пенітенціарного персоналу / О. С. Третяк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 507-515. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_87
З’ясовано, що в основу артистизму викладача покладено його здатність до самопрезентації. Виокремлено типи поведінки педагогів за умов здійснення імпровізації. Розглянуто складові артистизму викладача. Окреслено правила, що дозволяють педагогу ефективно впливати на навчальне середовище. Сформульовано рекомендації для викладача, дотримання яких допоможе йому виявити свої найкращі якості і зробити навчальні заняття цікавими та корисними для учнів. Продемонстровано модель підготовки до заняття, вміння викладача володіти своїми емоціями, тілом, мімікою, голосом, мотивувати учнів до отримання професійних знань. Зроблено висновок, що артистичні вміння є складовими компетентності викладача і допомагають йому творчо та цікаво виконувати свою роботу, розвивати ініціативу та творчий потенціал. Выяснено, что в основу артистизма преподавателя положена его способность к самопрезентации. Выделены типы поведения педагогов в условиях осуществления импровизации. Рассмотрены составляющие артистизма преподавателя. Определены правила, позволяющие педагогу эффективно влиять на учебную среду. Сформулированы рекомендации для преподавателя, соблюдение которых поможет ему проявить свои лучшие качества и сделать учебные занятия интересными и полезными для учащихся. Продемонстрирована модель подготовки к занятию, умение преподавателя владеть своими эмоциями, телом, мимикой, голосом, мотивировать учеников к получению профессиональных знаний. Сделан вывод о том, что артистические умения являются составными компетентности преподавателя и помогают ему творчески и интересно выполнять свою работу, развивать инициативу и творческий потенциал.It is revealed, that the foundation of a teacher’s artistry is his or her ability of self-representation. Types of educators’ behavior under the conditions of improvising are specified. Components of a teacher’s artistry are discussed. Rules, allowing the educator to effectively influence the educational environment, are outlined. The paper provides recommendations for teachers, using which will help them to manifest their best qualities and to make the classes interesting and useful for the pupils. A model of preparing for a class is demonstrated, as well as teacher’s ability to command his or her emotions, body, facial expressions, voice, to motivate pupils for acquiring professional knowledge. It is concluded, that artistic skills are components of a teacher’s competence and help him or her to do the work in a creative and interesting way, to develop creative potential and initiative.
  Повний текст PDF - 477.394 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Третяк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Третяк О. С. Педагогічний артистизм викладача як складник його професійної компетентності під час підготовки пенітенціарного персоналу / О. С. Третяк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 507-515. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_87.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Третяк Олена Станіславівна (1969–) (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського