Форкун Н. В. 
Компетентнісний підхід до викладання фізики у старшій школі / Н. В. Форкун // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 492-497. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_84
З’ясовано суть компетентнісного підходу в освіті. Досліджено використання в практиці технологію створення інтелект-карт. Розкрито основні вимоги до інтелект-карт та їх матеріалів у навчанні фізики. Для кращого забезпечення навчально-пізнавального процесу запропоновано еталонні завдання учням в якості завуальованих формулювань учителя. Доведено, що використання інноваційних технологій навчальної діяльності старшокласників формує науковий світогляд учнів, розкриває роль фізичного знання в житті людини і суспільному розвитку, розвиває креативність, творчість, оригінальність, образне мислення, формує компетенції старшокласника, прогнозує подальшу діяльність майбутнього випускника.Выявлена суть компетентностного подхода в образовании. Исследованы использования в практике технологию создания интеллект-карт. Раскрыты основные требования к интеллект-картам и их материалов в обучении физики. Для лучшего обеспечения учебно-познавательного процесса предложены эталонные задания ученикам в качестве завуалированных формулировок учителя. Доказано, что использование инновационных технологий учебной деятельности старшеклассников формирует научное мировоззрение учащихся, раскрывает роль физического знания в жизни человека и общественном развитии, развивает креативность, творчество, оригинальность, образное мышление, формирует компетенции старшеклассника, прогнозирует дальнейшую деятельность будущего выпускника.The essence of competence-based approach in education is revealed. Practical use of technology of making intellect cards is researched. Basic requirements for intellect cards and their materials in teaching physics are dwelled upon. Standard tasks, disguised by teacher’s wording, are suggested for enhancement of educational process. It is proven, that use of innovative techniques of seniors’ educational activity forms pupils’ scientific outlook, reveals the role of physical knowledge in people’s life and societal development, develops creativity, ingenuity, originality, figurative thinking, forms a senior’s competencies, predicts further activity of a future graduate.
  Повний текст PDF - 661.881 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Форкун Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Форкун Н. В. Компетентнісний підхід до викладання фізики у старшій школі / Н. В. Форкун // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 492-497. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_84.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського