Наукова періодика України Educational dimension


Романишина Н. В. 
Методика формування у студентів-гуманітаріїв письменницької компетентності / Н. В. Романишина // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_8
Акцентовано особливу увагу на компетентнісному навчанні. Наголошено, що у вищій педагогічній школі, під час викладання літератури, пріоритетним є надбання нових знань, вироблення інтересу до теоретичного аналізу (лекційні заняття); практичне засвоєння науково-теоретичних положень; пошук відповідей на окремі літературознавчі питання (практичні, лабораторні заняття); організація науково-дослідної роботи (написання курсових, бакалаврських, магістерських робіт). Зауважено, що розробка науково обґрунтованої системи формування професійно-творчих здібностей студентів-гуманітаріїв є методичною проблемою. Подано методичні рекомендації, у яких запропоновано у процесі практики написання твору малої прозової форми виявляти і розвивати у майбутніх учителів-словесників літературне обдарування, вміння віднаходити нюанси мистецької реалізації, долаючи деструктивний автоматизм, стихійне наслідування стилю митця-професіонала. Акцентировано особое внимание на компетентностном обучении. Отмечено, что в высшей педагогической школе, во время преподавания литературы, приоритетным является получение новых знаний, выработка интереса к теоретическому анализу (лекционные занятия); практическое усвоение научно-теоретических положений; поиск ответов на отдельные литературоведческие вопросы (практические, лабораторные занятия); организация научно-исследовательской работы (написание курсовых, бакалаврских, магистерских работ). Отмечено, что разработка научно обоснованной системы формирования профессионально-творческих способностей студентов-гуманитариев является методической проблемой. Даны методические рекомендации, в которых предложено в процессе практики написания произведения малой прозаической формы выявлять и развивать у будущих учителей-словесников литературное дарование, умение находить нюансы художественной реализации, преодолевая деструктивный автоматизм, стихийное подражание стилю художника-профессионала. Particular attention is paid to the competence-based education. It is stressed, that in the higher pedagogical school there are following priorities in teaching literature: communicating new knowledge, developing interest for theoretical analysis (lecture-based classes); practical mastering of scientific-theoretical principles; search for answers to particular questions of literary theory (practical and laboratory classes), organization of scientific research (writing term papers, bachelor and master’s papers). It is noted, that development of scientifically grounded system of forming professional creative skills of humanities students is a methodical issue.
  Повний текст PDF - 441.988 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Романишина Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Романишина Н. В. Методика формування у студентів-гуманітаріїв письменницької компетентності / Н. В. Романишина // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Романишина Наталя Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського