Наукова періодика України Educational dimension


Кононенко С. О. 
Особливості вивчення електротехнічних робіт у 7-9 класах основної школи / С. О. Кононенко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 444-450. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_76
Акцентовано особливу увагу на певних аспектах процесу вивчення електротехнічних робіт у 7-9 класах. Розроблено методику навчання учнів електротехнічним роботам з урахуванням дидактичних особливостей предмета фізики та технологій. Запропоновано методику вивчення електротехнічних робіт учнями 7-9 класів, що передбачає традиційні підходи до вивчення навчального матеріалу й інноваційні. Зауважено, що головною відмінністю методики є те, що матеріал вивчається без використання фундаментальних фізичних знань учнів з основ наук, які вивчаються у школі. Наголошено, що, спираючись на життєвий досвід учнів та методичні розробки, з’являється можливість вивчення навчального матеріалу, що повною мірою задовольняє усі вимоги щодо вивчення електротехнічних робіт. Акцентировано особое внимание на определенных аспектах процесса изучения электротехнических работ в 7-9 классах. Разработана методика обучения учащихся электротехническим работам с учетом дидактических особенностей предмета физики и технологий. Предложена методика изучения электротехнических работ учащимися 7-9 классов, которая предусматривает традиционные подходы к изучению учебного материала и инновационные. Отмечено, что главным отличием методики является то, что материал изучается без использования фундаментальных физических знаний учащихся по основам наук, изучаемых в школе. Подчеркнуто, что, опираясь на жизненный опыт учащихся и методические разработки, появляется возможность изучения учебного материала, что в полной мере удовлетворяет все требования по изучению электротехнических работ.Particular attention is focused on certain facets of studying electrical engineering operations in 7th-9th grades. A methodic of teaching the pupils electrical engineering operations is developed with taking into account the didactic peculiarities of the subject of physics and technologies. Methodic of studying the electrical engineering operations by the 7th-9th graders is suggested; it comprises both traditional and innovative approaches to mastering the curriculum. It is noted, that the main difference is studying the curriculum without using pupils’ fundamental physical knowledge from the basics of sciences, taught at school. It is stressed, that with relying on the pupils’ experience and methodical materials, appears the possibility of studying curriculum in a way, which fully satisfies all the requirements to studying electrical engineering operations.
  Повний текст PDF - 466.647 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кононенко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кононенко С. О. Особливості вивчення електротехнічних робіт у 7-9 класах основної школи / С. О. Кононенко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 444-450. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_76.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кононенко Сергій Олексійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського