Наукова періодика України Educational dimension


Вдовенко І. С. 
Застосування змагальних інформаційних технологій у навчальному процесі професійно-технічних навчальних закладів / І. С. Вдовенко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 434-439. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_74
Аргументовано, що організації змагання і рейтингового оцінювання знань сприяє застосування технології обліку індивідуальних особливостей учнів, а також навчальних груп, оскільки це дозволить ставити в навчальному процесі адекватні потребам та можливостям завдання та ранжувати їх за здібностями учасників. Класифіковано типи програм для організації змагання: тренувальні, контрольні, демонстраційні, творчі. На підставі досліджень доведено, що впровадження засад змагальності на основі сучасних технологій необхідне для формування творчої особистості майбутніх кваліфікованих робітників, озброєних досвідом практичних дій, здатних змінювати характер своєї діяльності від репродуктивно-виробничого до творчо-усвідомленого. Аргументировано, что организации соревнования и рейтингового оценивания знаний способствует применение технологии учета индивидуальных особенностей учащихся, а также учебных групп, поскольку это позволит ставить в учебном процессе адекватны потребностям и возможностям задачи и ранжировать их по способностям участников. Классифицированы типы программ для организации соревнования: тренировочные, контрольные, демонстрационные, творческие. На основании исследований доказано, что внедрение принципов состязательности на основе современных технологий необходимо для формирования личности будущих квалифицированных рабочих, вооруженных опытом практических действий, способных менять характер своей деятельности от репродуктивно-производственного до творчески осознанного. It is argued, that organization of competition and rating assessment of knowledge facilitates implementation of keeping record of both pupils’ and academic groups’ individual features, since it provides setting tasks, adequate to needs and facilities, and range them according to capabilities of the participants. Types of programs for organizing competition are classified: training, controlling, demonstrative, and creative. Based on research it is proven, that implementation of the principles of competition based on modern technology is necessary for formation of creative personality of future qualified workers, equipped with the experience of practical activities, able to change the nature of their work from reproductively manufacturing to creatively conscious.
  Повний текст PDF - 453.49 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вдовенко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вдовенко І. С. Застосування змагальних інформаційних технологій у навчальному процесі професійно-технічних навчальних закладів / І. С. Вдовенко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 434-439. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_74.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вдовенко Ігор Станіславович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського