Наукова періодика України Educational dimension


Якименко С. І. 
Використання ігротерапії як інноваційної технології в початкових класах / С. І. Якименко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 416-421. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_71
Розглянуто проблему ігрової діяльності. Виділено найбільш важливі функції гри як педагогічного феномена культури. Висвітлено вплив ігротерапії на виховний процес у початкових класах. Виявлено передумови ігрової діяльності в початковій школі. Охарактеризовано основні напрямки ігротерапії у навчально-виховному процесі. Визначено роль ігротерапії у розвитку особистості. Проаналізовано особливості виховання ігротерапією молодших школярів. Запропоновано практичну реалізацію ігрових прийомів і ситуацій на заняттях. Надано оцінку терапевтичному значенню ігрових прийомів. Зроблено висновок, ефект ігрової терапії визначається практикою нових соціальних відносин, які отримують молодші школярі в рольовій грі.Рассмотрена проблема игровой деятельности. Выделены наиболее важные функции игры как педагогического феномена культуры. Освещено влияние игротерапии на воспитательный процесс в начальных классах. Выявлены предпосылки игровой деятельности в начальной школе. Охарактеризованы основные направления игротерапии в учебно-воспитательном процессе. Определена роль игротерапии в развитии личности. Проанализированы особенности воспитания игротерапией младших школьников. Предложена практическая реализация игровых приемов и ситуаций на занятиях. Дана оценка терапевтическому значению игровых приемов. Сделан вывод о том, что эффект игровой терапии определяется практикой новых социальных отношений, которые получают младшие школьники в ролевой игре.The issue of game activity is dwelled upon. Most important functions of a game as pedagogical phenomenon of culture are specified. The influence of game therapy on upbringing process in primary school is clarified. Premises of game activities in primary school are defined. Basic trends of game therapy in educational-upbringing process are described. Role of game therapy in personal development is determined. Specific features of upbringing junior pupils through game therapy are analyzed. Practical implementation of game techniques and situations at the lessons are suggested. Therapeutic significance of game techniques is assessed.
  Повний текст PDF - 459.114 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Якименко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Якименко С. І. Використання ігротерапії як інноваційної технології в початкових класах / С. І. Якименко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 416-421. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_71.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Якименко Світлана Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського