Наукова періодика України Educational dimension


Хріненко Т. В. 
Самоосвіта як умова формування професійної компетентності майбутньго вчителя технологій / Т. В. Хріненко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 412-415. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_70
Проаналізовано різні аспекти проблеми формування професійної компетентності фахівців. Обґрунтовано необхідність організації самоосвітньої діяльності викладача технологій задля формування його професійної компетентності. Охарактеризовано окремі аспекти безперервної освіти учителя технологій. Розглянуто самоосвіту фахівця як вищу форму вияву пізнавальної активності, для якої характерним є оволодіння знаннями шляхом самостійної пізнавальної діяльності. Визначено основні компоненти самоосвітньої діяльності. Аргументовано основні мотиви самоосвіти вчителя технологій. Зроблено висновок, що найважливішим завданням самоосвіти вчителя технологій повинно стати засвоєння фахових знань і поглиблення професійної компетентності. Проанализированы различные аспекты проблемы формирования профессиональной компетентности специалистов. Обоснована необходимость организации самообразовательной деятельности преподавателя технологий для формирования его профессиональной компетентности. Охарактеризованы отдельные аспекты непрерывного образования учителя технологий. Рассмотрено самообразование специалиста как высшая форма проявления познавательной активности, для которой характерно овладение знаниями путем самостоятельной познавательной деятельности. Определены основные компоненты самообразовательной деятельности. Аргументированы основные мотивы самообразования учителя технологий. Сделан вывод, что важнейшей задачей самообразования учителя технологий должно стать усвоение профессиональных знаний и углубление профессиональной компетентности.Different aspects of the issue of forming specialists’ professional competence are analyzed. The necessity of organizing technologies teachers’ self-educational activities for developing their professional competence is substantiated. Certain aspects of technologies teachers’ continuous education are described. Specialist’s self-education as the highest form of manifesting cognitive activity is discussed; it is characterized by mastering knowledge through independent cognitive activity. Basic components of self-educational activity are specified.
  Повний текст PDF - 426.198 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хріненко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хріненко Т. В. Самоосвіта як умова формування професійної компетентності майбутньго вчителя технологій / Т. В. Хріненко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 412-415. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_70.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського