Наукова періодика України Educational dimension


Терещенко С. П. 
Модель підготовки майбутніх учителів технологій до використання комп'ютерної техніки у процесі вивчення фахових дисциплін / С. П. Терещенко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 367-373. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_62
Зазначено, що успішне використання комп’ютерної техніки сприяє розвитку у студента мислення, пам’яті, здатності до самоорганізації та співтворчості, підвищує навчальну мотивацію, отже й рівень його фахової підготовки. Але засвідчено, що за надмірного спрощення розв’язання завдань за допомогою комп’ютерної техніки зростає частка таких операцій, які ведуть до зниження рівня інтелектуальних здібностей людини. Підкреслено, що комп’ютерна техніка та відповідне програмне забезпечення не повинні замінювати основні функції викладача: розвиток особистості студентів, творчий пошук, розроблення навчальних програм. Обґрунтовано, що підготовка майбутнього вчителя технологій з використанням комп’ютерної техніки передбачає побудову певної моделі. Констатовано, що розроблена модель забезпечує виконання всіх визначених вимог та має на меті підвищення рівня знань та вмінь майбутніх учителів технологій з фахових дисциплін за допомогою застосування сучасної комп’ютерної техніки. Отмечено, что успешное использование компьютерной техники способствует развитию у студента мышления, памяти, способности к самоорганизации и сотворчеству, повышает учебную мотивацию, а следовательно и уровень его профессиональной подготовки. Но доказано, что чрезмерное упрощения решения задач с помощью компьютерной техники ведет к снижению уровня интеллектуальных способностей человека. Подчеркнуто, что компьютерная техника и соответствующее программное обеспечение не должны заменять основные функции преподавателя: развитие личности студентов, творческий поиск, разработка учебных программ. Обосновано, что подготовка будущего учителя технологии с использованием компьютерной техники предполагает построение определенной модели. Разработанная модель обеспечивает выполнение всех определенных требований и является целью повышения уровня знаний и умений будущих учителей технологий по специальным дисциплинам с помощью применения современной компьютерной техники.It is noted, that successful using computer equipment facilitates development of students’ thinking, memory, ability to self-organize and co-create, enhances motivation for learning, and, therefore, level of their professional preparedness. But it is also demonstrated, that when solving tasks is overly simplified by computer equipment, portion of operations, leading to decline of intellectual abilities, increases. It is stressed, that computer equipment and relevant software should not replace teacher’s basic functions: developing students’ personalities, creative research, drafting curriculums. It is proven, that training future technologies teacher using computer equipment involves building a certain model.
  Повний текст PDF - 597.784 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Терещенко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Терещенко С. П. Модель підготовки майбутніх учителів технологій до використання комп'ютерної техніки у процесі вивчення фахових дисциплін / С. П. Терещенко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 367-373. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_62.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського